Розвиток шкільництва
Після скасування кріпацтва майже все
населення було не грамотне.
Ставши особисто
вільними селяни прагнули до освіти.
І в 1853році в
селі існувала початкова школа. Вчитель Іван Вербинський вчив 50 дітей. З покращенням матеріального і соціального становища людей
веде за собою прагнення до знань. Якщо у ХІХ поч. ХХ ст. один вчитель навчав
близько 50% сільських дітей , то у середині ХХ ст. діяла восьмирічна школа, де
навчалося 250 учнів. На хуторі Сопіт була початкова
школа, в якій навчалося майже два десятки дітей. 1957 році була проведена
добудова школи на чотири класні кімнати, в школі була створена майстерня.
1994 року школа
стала одинадцятирічною.
На сьогоднішній день відбулися значні зміни у
школі, оскільки побудовано котельню для опалення класних кімнат, їдальні,
спортзалу. Школа також має свою свердловину звідки бере здорову і цілющу воду.
Ці досягнення були реалізовані за сприянням директора школи (Кушли О. М.) і відділу освіти. З розвитком науки і техніки
постала проблема у комп’ютеризації .
У школі існує
комп’ютерний клас, а також можливий доступ
до соціальних мереж.